produkty_napis

Wersje językowe

paypal

platnosci

polecane

Sonda

Gdzie dowiedziałaś/eś się o sklepie pitman.pl?

Waluty

Zakupy w sześciu krokach


Jak kupować w sklepie www.pitman.pl ?
Krok I Rejestracja i logowanie

1. Jeśli kupują Państwo po raz pierwszy w sklepie www.pitman.pl, prosimy zarejestrować się w zakładce „Logowanie".

Rejestracja polega na wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy wpisać dane niezbędne do identyfikacji. Odrębny formularz logowania przewidziany jest dla stałych oraz nowych klientów.

2. Dane w formularzu są przypisane na stałe do wybranego przez Klienta identyfikatora potwierdzanego hasłem. W formularzu można zmieniać i poprawiać dane.

3. Bardzo istotne jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej, by można było przekazywać na nie informacje o stanie zamówienia.

4. Prosimy o uważne sprawdzenie danych. W przypadku, gdy życzą sobie Państwo otrzymać fakturę VAT dla firmy, prosimy o wypełnienie odpowiednich pól formularza - w tym przypadku niezbędny jest numer NIP.

5. Logować można się również w trakcie zamawiania towaru.

Krok II Dodawanie i usuwanie produktów z koszyka

1. Jeżeli znajdą Państwo w naszej ofercie produkt, który zechcą kupić, prosimy kliknąć przycisk „Do koszyka”, widoczny przy każdym z dostępnych produktów. W ten sposób wybrany towar zostanie dodany do Państwa koszyka. Dodawać do koszyka można bezpośrednio ze stron kategorii głównych bądź wchodząc na szczegóły danego produktu.

2. Jeśli pomyłkowo kliknęli Państwo opcję „Do koszyka”, jego zawartość można opróżnić, naciskając link "usuń" na podstronie „Twój koszyk”.

3. Można również usunąć towar z Koszyka, klikając w link: „Koszyk” na górnym pasku strony, który przeniesie Państwa do edycji koszyka.


Krok III Potwierdzanie zamówienia

1. Teraz wybierają Państwo opcję sposobu płatności i dostawy towaru. Prosimy wybrać jedną z możliwości w rozwijanym menu „Wybierz sposób płatności i wysyłki”.
Prosimy pamiętać, iż opcja płatność za pobraniem przy odbiorze obowiązuje tylko do 250 zł. Powyżej tej kwoty jest nieaktywna.

2. Teraz mają Państwo dwie możliwości - "Powrót do zakupów" lub wybór opcji "Realizuj zamówienie". Kliknięcie tego polecenia przeniesie Państwa na kolejną podstronę. Tam zobaczą Państwo swoje dane oraz szczegóły zamówienia. Istnieje możliwość weryfikacji danych adresowych, można potwierdzić dane - czyli po raz ostatni przed złożeniem zamówienia sprawdzić stan koszyka. Można również wpisać komentarz, który będzie brany pod uwagę przez obsługę sklepu (np.: treść, kolor, czcionka haftu na obroży).

3. Kiedy klikną Państwo przycisk "Potwierdzam zamówienie" pojawi się oko informacyjne. Teraz należy odebrać pocztę e-mail i kliknąć w wygenerowany link, który ostatecznie potwierdzi Państwa zamówienie. Prosimy pamiętać, iż obsługa sklepu czeka 48 godzin na potwierdzenie zamówienia.

4. Kiedy otrzymają Państwo informację, że sklep wysłał link służący potwierdzeniu zamówienia, transakcji nie można anulować przez użycie przycisku „Wstecz”. By anulować zamówienie, należy sfinalizować zamówienie i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta sklepu (zakładka „Kontakt”). Pracownicy sklepu wycofają Państwa zamówienie.


Krok IV Opcje sposobu płatności za towar

a. Płatność za pobraniem

Jeśli zdecydują się Państwo zapłacić za pobraniem, sklep wygeneruje e-mail z ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. O przebiegu realizacji zamówienia będziemy Państwa informować na bieżąco.

b. Płatność z góry na konto sklepu

Jeśli zdecydują się Państwo zapłacić za towar z góry na konto, sklep wygeneruje e-mail z ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. Otrzymają Państwo od nas informacje, między innymi, dotyczące danych firmy:

PITMAN Piotr Cimochowski
ul. Przemysłowa 17A
19-200 Grajewo
BRE Bank - mBank
Nr konta:
 41 1140 2004 0000 3302 4421 2983



c. Płatność przelewem przez system PayU.pl

Jeśli zdecydują się Państwo na zapłacenie towaru przez system PayU.pl (za pomocą karty kredytowej lub płatniczej, przelewów bankowych, systemów transakcyjnych poszczególnych banków wyszczególnionych na stronach sklepu www.pitman.pl), link z maila przeniesie Państwa do strony, na której można dokonać wyboru systemu płatności.


d. Transakcje dokonywane przez system PayU.pl

Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą kart płatniczych i kredytowych, które będą realizowane przez system PayU – należą do bezpiecznych. Płatności.pl weryfikują na wniosek sklepu www.pitman.pl każdą z takich transakcji, by zabezpieczyć interesy Klienta, by nikt nie kupił towaru za pośrednictwem skradzionej karty kredytowej lub płatniczej. Płatności.pl przejmują 100% odpowiedzialność za tzw. transakcje o charakterze wyłudzeniowym, tzw. gwarancja chargeback. Prosimy przeczytać informacje w zakładce „Bezpieczeństwo” na stronie sklepu.

Przeprowadzanie płatności jest proste i wygodne: 

1. Klient wybiera produkt w sklepie, decyduje się na zapłatę przez PayU.pl.
2. W odpowiedniej sekcji strony serwisu znajdują się informacje na temat szeregu wygodnych sposobów zapłaty.
3. Klient zostaje przekierowany do strony logowania swojego banku względnie Centrum Autoryzacji Kart.
4. Klient wypełnia odpowiedni formularz.
5. Rachunek bankowy Klienta zostaje obciążony lub saldo karty płatniczej/kredytowej zostaje pomniejszone o wartość zakupionego towaru.

Nad prawidłowym przebiegiem Państwa transakcji czuwają specjaliści, a także profesjonalny Dział Obsługi Klienta serwisu Płatności.pl.

e. Błąd przy dokonywaniu zakupów przez Płatności.pl

Jeśli przy dokonywaniu zakupów przez Płatności.pl popełnią Państwo jakiś błąd, pojawi się strona informacyjna. W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z pracownikami sklepu, by wyjaśnić problem.


Krok V. Śledzenie historii zamówień

O etapach realizacji zamówienia będą Państwo informowani osobnymi e-mailami. Równocześnie można w każdym momencie sprawdzić stan swojego zamówienia w "Historii" zamówień naszego sklepu. W tym celu należy zalogować się w sklepie i kliknąć w znajdujące się na pasku menu „Historia". Wtedy zobaczą Państwo szczegółową historię swojej transakcji.


Krok VI Otrzymanie zamówionego towaru

Zamówione produkty dostarczy Państwu kurier. Przy odbiorze przesyłki prosimy sprawdzić jej stan i zawartość w obecności kuriera.

W razie problemów uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta sklepu www.pitman.pl

sklep@pitman.pl
tel. 086/ 272 25 23

Zapraszamy na zakupy.

Copyright © pitman.pl Since 2006 All rights reserved

Sklep internetowy Shoper.pl